فرمانده کل سپاه: این بار متفاوت از اسرائیل انتقام می‌گیریم-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

فرمانده کل سپاه: این بار متفاوت از اسرائیل انتقام می‌گیریم

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی دقایقی پیش در دومین کنگره ملی دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی در باریکه غصب شده در محاصره مسلمانان است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۸ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 08
کد خبر: ۲۵۶۷۳۴

به گزارش راهبرد معاصر، فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اسرائیلی‌ها طعم تلخ انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند گرفت، کی، کجا و چگونه؟ حتماً متفاوت عمل خواهد شد و این معما زمانی برای همه حل می‌شود.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی دقایقی پیش در دومین کنگره ملی دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی در باریکه غصب شده در محاصره مسلمانان است و کابوس عمل قطعی ایران آنان را شب و روز می‌لرزاند.

وی افزود: اینها نمی‌توانند به حیات سیاسی خود ادامه دهند و نشانه‌های ظاهری پایان حیات سیاسی آنان را می‌بینیم، مقاماتشان از تعادل ذهنی خارج شده‌اند، آشفته هستند شب‌ها در پایتخت اشغالی علیه دولتشان تظاهرات می‌کنند. جنگ به درون سرزمینشان کشیده شده و راه نجاتی نیست و هر لحظه منتظر هستند.

سلامی تاکید کرد: اسرائیلی‌ها طعم تلخ انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند گرفت، کی، کجا و چگونه؟ حتماً متفاوت عمل خواهد شد و این معما زمانی برای همه حل می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این را هم گفت که نباید اسرائیل غاصب وهم پیمانانش فکر کنند، می‌زنند و می‌گریزند بلکه باید بدانند می‌خورند و نمی‌توانند بگریزند. درس‌های بزگی خواهند آموخت و عبرت خواهند گرفت که دیگر با دم شیر بازی نکنند و این ملت ایستاده است.

سلامی با اشاره به اینکه ملت ایران مقام، بزرگ و به خداوند متکی است، بیان کرد: ما مطمئن هستیم به فضل الهی این داستان را تمام خواهیم کرد./ مهر 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده